Tutoriale Counter strike & Htlm

TUTORIALE Counter Strike
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiţi | 
 

 Cum faci o harta

In jos 
AutorMesaj
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 258
Data de înscriere : 07/01/2009
Varsta : 26
Localizare : Alba

MesajSubiect: Cum faci o harta   Mier Ian 07, 2009 11:39 am

Hammer este un program cu ajutorul caruia POTI crea harti de counter-strike. suna promitator dar mai intai trebuie sa invatam acest Program
prima orara downloadati hammmer valve si cs_expert-tom

acum ca avem programele, instalati hammer valve editor iar cs_expert-tom il dezarhivati. Fisierul cs_expert-tom793b.fgd impreuna cu folderul sprites , vor fi copiate direct in C:\program files\hammer ( am dat exemplu .. copiati-le in folderul unde ati instalat hammer-ul) . Va rog inainte de toate , sa configurati hammer astfel
Acum, dupa aceasta configurare, sa va prezint pe scurt elementele din tool Box de la hammer : ScreenShot

1 - Selection tool (unealta de selectare) : Cu ajutorul acestei unelte poti selecta brushes si enitiys prezente pe harta. Un obiect selectat apare cu culoarea rosie
2 - Zoom tool ( unealta de marire) : Cu ajutorul aceste unelte poti mari/miscora imaginea. puteti face acelasi lucru invartind de scrolul mouse-ului
3 - Camera tool : cu ajutorul acestei unelte, putem privi de jur imprejur sin e putem deplasa pe harta in constructie
4 - Entity tool : cu ajutorul acestei unele puteti crea entitati [(jucatori (terro/counter), light(becuri pentru a avea lumina pe harta .. ) armoury entity (grenade, arme) ].
5 - Brush tool : Cu aceasta imagini practic construiesti harta . cu aceasta unealta poti construe : podea, pereti, tavan, cer, cutii, poduri, scari
6 - Texture app. Tool ; cu aceasta unealta aplicam texturi obiectelor
7 - Sa nu fie confundata cu Texture App. Aceasta va aplica texturile obiectului selecatat curent.
8 - Apply DECALS tools. Cu ajutorul acestei unelte aplici texturi pe un obiect deja existent , fara a crea unu. Spre exemplu pe un perete puteti aplica texturi de geam
9 - Clipping tool. Cu aceasta unealta impartiti, taiati bucati din pereti. este greu de utilizat - dar cam asta face
10 - NU este importanta
11 - Idem 10)

Acum sa incepem crearea hartilor . Dati FILE -> new Mai inati dati un click pe brush tool dupa care desenati un patrat , de preferinta in casuta TOP (x/y). va arata cam asa:

Aceasta este baza . Acum sa desenam peretii si tavanul :

Dupa ce am desenat peretii, vom desena tavanul (cerul) :

Acum inchidem harta , aplicand un perete NOU , pentru a forma un cub :

Cu ajutorul uneltei camera , intram in acel cub si incepem sa modelam harta. adica sa ii aplicam texturi :

Arata oribil, nu? Haide sa facem sa NU mai arate asa. mai intai cu selection tool facem click pe unul din pereti, dupa care apasam SHIFT+A pentru a aplica texturi. Facem click pe browse si alegem de acolo textura. EU am ales podeaua.asa ca voi cauta floor :

Acum dam dublu-click pe textura aleasa si apoi APPLY.si iata rezultatul:

Dupa aceasta operatie, facem acelasi lucru si la pereti, dupa care trecem la cer . Pentru a avea cer cu nori , vom aplica la tavan (peretele de sus), textura sky. si va arata cam asa:

Acum vom aplica entitati . Incepem cu oamenii, dupa care vom aplica becuri si armura :
Selectam unealta ENTITY si merge top(x\y) si da-m un click, urmat de enter. Dar sa avem grija si in partea SIDE sa fie deasupra podelei cu putin . Ar trebui sa arate cam asa, daca ati facut setarile de la inceput la fel ca si mine :

Acum mai creem o entitate in coltul opus, dupa care , cu selection tool facem click pe cel de al2-lea om si apasam ALT+ENTER si selectam info_player_deathmatch , pentru a il transforma in terrorist :

Acum ca avem oameni, aplicam si niste becuri pentru a avea lumina. cum facem ? Foarte simplu :
Cu unealta entity creem entitati, dupa care apasand ALT+ENTER le vom selecta clasa: light .
Aplicam cateva becuri, in functie de dimensiuni.. acestea trebuiesc sa fie asezate la semiinaltime : undeva la 3 sferturi din distanta dintre podea si cer :

Acum aplicam si armura, dupa care terminam prima noastra harta . Armura la fel se aplica, cu entity tool, insa aceasta trebuie plasata undeva FOARTE APROAPE DE PODEA, DEASUPRA PUTIN si la clasa (dupa ce apasam ALT+ENTER) selectam armoury_entity. :
la count = numarul de gloante la item = arma dorita (numele)

Arata cam asa harta noastra pana acuma :

Pentru a putea juca pe harta , adica sa o transformam in .bsp, dati file -> RUN Acum selectati TOTUL normal si dati OK :

Cand va apare asa , inseamna ca este gata compilarea :

Acum copiati harta din folderul cum numele TERMINATE ( in configurarea mea) in cstrike/maps si porniti jocul.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://d3agl3powe3r.forumz.ro
BAck

avatar

Mesaje : 151
Data de înscriere : 11/01/2009

MesajSubiect: Re: Cum faci o harta   Mier Ian 14, 2009 2:26 pm

stii sa faci si harti
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
zEd

avatar

Mesaje : 79
Data de înscriere : 13/01/2009

MesajSubiect: Cum faci o harta   Mier Ian 14, 2009 2:28 pm

Meserie dak stii sa faci o harta te chinui oleak si poti sa faci cu o cladire de la u din zona sau etc.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
BAck

avatar

Mesaje : 151
Data de înscriere : 11/01/2009

MesajSubiect: Re: Cum faci o harta   Joi Ian 15, 2009 3:20 pm

stie de toate dark.bv lui
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Cum faci o harta   

Sus In jos
 
Cum faci o harta
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» [Tutorial] Cum sa faci un sistem de logare/inregistrare!
» Vrei sa faci bani usor? 1 dolar pe zi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Tutoriale Counter strike & Htlm :: Prima categorie :: Tutoriale counter strike-
Mergi direct la: